歌詞:Albert A. Beach
主唱:Rachael Yamagata

I wish you bluebirds in the spring
To give your heart a song to sing
And then a kiss, but more than this
I wish you love

願你快樂,像心頭有隻知更鳥在春天裡唱歌
獻上我的一個吻,但不只如此,我盼望你幸福

And in July a lemonade
To cool you in some leafy glade
I wish you health
But more than wealth
I wish you love

願你平靜,像炎夏裡一杯冰茶沁涼你心,
不只富足,祝你健康,更願你幸福

My breaking heart and I agree
That you and I could never be
So with my best
My very best
I set you free

我和我那破碎了的心都不得不承認,
我們永遠都不可能在一起。
於是,我竭盡所能,讓你自由。

I wish you shelter from the storm
A cozy fire to keep you warm
But most of all when snowflakes fall
I wish you love

願你平安,有個舒適溫暖的地方幫你遮風擋雨,
但最重要的是,當雪花飄落時,我願你幸福。

But most of all when snowflakes fall
I wish you love

最重要的,是當細雪紛飛時,我願你幸福。

My breaking heart and I agree
That you and I could never be
So with my best
My very best
I set you free

我和我那破碎了的心都不得不承認,
我們永遠都不可能在一起。
於是,我竭盡所能,讓你自由。

I wish you shelter from the storm
A cozy fire to keep you warm
But most of all when snowflakes fall
I wish you love

願你平安,有個舒適溫暖的地方幫你遮風擋雨,
但最重要的是,當雪花飄落時,我願你幸福。

But most of all when snowflakes fall
I wish you love

最重要的,是當細雪紛飛時,我願你幸福。

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

適合陰冷的今天。

。。。。。。。。。。。。。。。

滿滿的期待

0 comments